- вид району

- наша районарада

- типу центральног опарку і будинок клуьтури ( окрім цьог офонтану тавм дві лавочки .всьо)

- центральна алея. одна

- залишки дитячог огородка

- кафе подорозі в мою школу

- моя рідна школа

- це часний сектор, за школою. там немає гопніків і бидла. часний сектор - номральна частиан мого району

- а за часним счектором Дніпро . Це зветься лягушатник. вода майже стояча. купатись гидко але весною посидіти можна)

- пустир біля мого дому..вдалині видніється школа біля якої я живу



- мій двір. наш магазин ,як ми йог озвем

- дорога до моєї кращої подруги..
центральна вулиця району

- а далі я проходжу тут, дома 47го року. тут живуть люди!

- люди тут живуть!

- і це теж у доврі у людей блять..



- ну і щео дин будиночок

- бурса де моя мама працює заучем

- лікарня де залікували купу людей

- і підкінець дім моєї подружки.

- і насамкінець - оцим ми всі дихаємо...

Ну ось тут власне я живу.

Комментарии
02.03.2010 в 23:04

Боже, який жах. Тепер я ще більше полюблю свій зелений Івано-Франківськ. Насправді, минулого літа ми їздили по різних містах і здебільшого вони такі старі, сірі та облуплені, що моє рідне здається Європою.
03.03.2010 в 03:12

Anlod Anasko, блін а ят о думала-гадала, звідки ти така українська. Я ж була у вас, з подругою їздила до її тата, в перші вихідні гайнули до Франика зі Львова)))
Мені сподобалось у вас арт-кафе, і парк-кладовище)) а ще у вас будинки такі різнокольорові)))
03.03.2010 в 10:22

З Франківська я така і українська:)
І будинки в нас дійсьно різнокольорові.
Насправді я не думала про те яке в нас гарне місто доки не поїздила по таких сірих і похмурих містах по Україні. Я дивилася через вікно і все думала: як же люди тут живуть? Як же їм не хочеться вирватися звідси?
А в нас місто досить гарне, для мене важливо, що зелене.
03.03.2010 в 23:50

Мені хочеться тому восени я і переїжджаю у львів))))
так що будем вважай сусідками)))
05.03.2010 в 04:06

Никогда не забывай,ничего не прощай. Антиспангел. И ниипет!(с)
Так, насправді виглядає не дуже весело. Таке враження, що тут років з20-30 взагалі нічого не ремонтувалося(. Якщо так виглядають досить людні місця на кшталт центрального парку чи алей, уявляю, що робиться там, де менш людно. Досить сіро та похмуро, якщо чесно. Але у вас там э водоймище, що для мене безперечний плюс. Завжди мріяла про щось подібне у своєму місті.
Правду кажучи, в нас так само вистачає напіврозвалених та обшарпаних місць. Навіть в самому центрі міста(а на площі Ринок заходити до будинків треба з обережністю - там тільки фасад симпатично пофарбований, в середені жахіття та безнадійність). Просто в тебе напевно при порівнянні така благосна картина виходить, бо подібні на халабудки на нижніх фото будиночиі і тут зустрічаються :-D.
Дивись:






05.03.2010 в 04:50

О,з найомі місця, бувала я в цих дворах, бувала.
Так, звісно у Львові таке теж є ,скрізь є. І бувала я і в підїздах на Площи ринок ( ум ен едург живе в під"їзді де баба вєчно стоїть з пиріжками))) і сходи ці дерев"яні скрипучі бачила, і незрозумілі квартири ( коли однуп оділили на три..незрозуміло за яким принципом))). я все це розумію)
Але з іншого боку там є парки. і це таки парки а не півзакинуті смітники, як у нас. Там є купа прикольних кафе, там є прост оде походити, на що подивитись. А у нас нічог онема.
От мої львів"яни влітку до мене збираються, кажуть "Анькап окажеш нам щось цікаве"...а що я їм можуп оказати - Хортицю і Запоірзький Дуб .І все. У нас не лишилось нічог оісторичного. Хатки-коротки, сміття, гази ,смород...і всьо.
У Львові повітря чисте. Я там дихаю на повні груди... а мені ще кажуть що там брудне)) хаха...ви в запоіржжі не були)))
тому як кажут ьніщо не ідеальне ,але у львові набагато краще)))
05.03.2010 в 04:53

а водоймище..Бестія, рідна моя, йог она стіик засрали, там так брудно, нап ляжі пісок на стільки чорний...туди прсот обридко ходити .Я окрім очрного моря взагалі нічог оне визнаю...Тому повір мені бідне загаджене Дніпро це не такий вже і плюс))
Зате у вас на Буковель маршрутки ходятть))
От гори ще досить чисті і оце плюс))
05.03.2010 в 05:42

Никогда не забывай,ничего не прощай. Антиспангел. И ниипет!(с)
ну, якщо бувала, то гнилі дошки, обшарпані стіни і дірки у підлозі для тебе не дивина:-D. Просто багато дійсно дуже старих будинків, які потребуют серйозного капремонту. А на все потрібні не аби які гроші. Так парків тут багато і досить гарних і прибраних, а кафешки та ресторанчики дуже швидко набридають - велика кількість не гарантує ані якості, ані цікавого меню - треба знати, де ходити). Але тут досить часто бувають різноманітні виставки, костюмовані вистави на вулиці, виступи концертів і такє інше).
йог она стіик засрали, там так брудно, нап ляжі пісок на стільки чорний...туди прсот обридко ходити Шкода, на фото виглядае дуже свіжим і симпатичним(.
Зате у вас на Буковель маршрутки ходятть)) От гори ще досить чисті і оце плюс)) О, бачиш, не все так погано:). Тут до гір та решти не так близько. Доречі, згадувала ти про цитаделі... Чим там тепер милуватися? Одна лишилась, найбільш розвалена, а решту переробили під якісь дурнуваті склади, банки, чорт зна шо... От раніше там було просто супер красиво - неначе у якомусь фільмі про лицарів короля Артура. Більшу частину дитинства там пропадала).
05.03.2010 в 15:20

Бестія, просто для мене ота єдина цитадель що лишилась ,це уже такий ААХХХ! Невистачає мені цього .Того, щ овам здається звичним ,мені ( ін е тіки мені я ж не сама туди їжджу) здається "Офігеть ,скіки тут всього є"))
Ну кафешки правда набридають ,але знаєш я краще посиджу в Вар"ятах ,ніх у нас в самому конченому Генделі. Ціни однакові, тіки окнтингент і атмосфера сильно різняться))
Про виставки і все інше ти абсолютно права - у львові завжди є куди сходити)
Так, гори не так близько, знаю .Ми їздили на Франківські і звідти на буковель .Та все ондо. Вони не так і далеко))
А дніпро..так софтати можна добре, але якби ти там пройшлась би..ти б мене зрозуміла. Більш-менш можна купатись на хортиці..а так...там таке в ньому плаває..навіть перераховувати гидко.
А щод остарих будинків...то я все таки жити збираюсь на новому львові десь....але у мене є варіант жити безкоштовно на джерельній....такщ о буду дивитись)
05.03.2010 в 15:20

Бестія, просто для мене ота єдина цитадель що лишилась ,це уже такий ААХХХ! Невистачає мені цього .Того, щ овам здається звичним ,мені ( ін е тіки мені я ж не сама туди їжджу) здається "Офігеть ,скіки тут всього є"))
Ну кафешки правда набридають ,але знаєш я краще посиджу в Вар"ятах ,ніх у нас в самому конченому Генделі. Ціни однакові, тіки окнтингент і атмосфера сильно різняться))
Про виставки і все інше ти абсолютно права - у львові завжди є куди сходити)
Так, гори не так близько, знаю .Ми їздили на Франківські і звідти на буковель .Та все ондо. Вони не так і далеко))
А дніпро..так софтати можна добре, але якби ти там пройшлась би..ти б мене зрозуміла. Більш-менш можна купатись на хортиці..а так...там таке в ньому плаває..навіть перераховувати гидко.
А щод остарих будинків...то я все таки жити збираюсь на новому львові десь....але у мене є варіант жити безкоштовно на джерельній....такщ о буду дивитись)
07.03.2010 в 13:16

Никогда не забывай,ничего не прощай. Антиспангел. И ниипет!(с)
Анянка Про виставки і все інше ти абсолютно права - у львові завжди є куди сходити) Якраз вчора був день шоколаду - смачно, але не дуже цікаво і незнами за що вхід аж 20гр:-D - вигульювала друзів, які в іншому місті живуть і вирішила подивитись. Так що якість не завжди на висоті. Але кількістю беруть).
Що мені зовсім не подобається, так це те, що жодна більш-менш нормальна і відома музична група сюда їхати не хоче. Так що найменування культурний центр не завжди доречне.
я все таки жити збираюсь на новому львові десь....але у мене є варіант жити безкоштовно на джерельній....такщ о буду дивитись) Джерельна трохи так далекувато від цивілізаціі знаходиться. Але якщо безкоштовно, то чому б ні?
07.03.2010 в 17:27

Ну...далеко кажеш Джерельна.... оскільки ми і так по всьому Львову пішки персувались, то для мене зовсім недалеко.
А от про групи...так щось таке чула, шкода. Але все може змінитися. На житті як на довгій ниві)))Так що якість не завжди на висоті. Але кількістю беруть). згодна. тому можна хоч з чогось вибрати. бо у нас тут і вибирати нізчого)))
Я тут у фрілансінг подалась .За день заробила 100 грн))) так що збираю гроші, спочатку на травень - в гості знову зїздити ,а там і на вересень-жовтень ,приїхати уже назавжди. жаль тіки перший час інтернету не буде. та нічого, переживу)
12.03.2010 в 04:29

Судьба паладина — стрела, пущенная через дождевой лес. На пути к цели она срывает с ветвей тысячи капель, которые все равно упали бы на землю, но не сразу и не сейчас. Стоящие же на земле удивляются беспричинности ливня.
Нарешті добралась до щоденників і забігла до тебе:) Ну що я можу сказати, подивилась на ваше Запоріжжя - і меня стало страшно...Бо це, вибач, не місто, це якийсь занедбанний хутір...а останнє фото - взагалі малюнок на тему "Ядерна постапокаліптика". "Будиночки", вірніше розвалюхи -таке даже у нас не знайдеш, хоча до цього я думала, що у нас просто жах що робиться.
*bestiya* ті фото, що виклали ти, більше милі, аніж страшні))) Типу "От таке миле маленьке містечко"))))
Anlod Anasko Насправді, минулого літа ми їздили по різних містах і здебільшого вони такі старі, сірі та облуплені, що моє рідне здається Європою.Я дивилася через вікно і все думала: як же люди тут живуть? Як же їм не хочеться вирватися звідси? - хоч і не знайомі, але не можу пропустити мимо уваги ці фрази))) Коли кілька років до нас, в Черкасси, приїхали родичі з-під Луганьску - вони кілька тижнів ще ходили "причумленні", бо "У вас здєсь всьо такоє зеленоє, и так деревьев много, а еще у вас есть пляжи...". Я слухала їх, дивилась на них в усі очі, і не могла просто уявити ту місцину, в якій вони росли (тепер завдяки Сіру оце вже можу). А потім цього літа я побувала в Львові. Всього два дні побула, навіть півтора, а по самому Львову ми ходили лише день. І половину з цього дня ми їздили на маршрутці в пошуках квартири. Тобто можеш уявити скільки там того Львову ми побачили. І от коли я приїхала в Черкасси я була дуже неприємно враженна. Тому що: сіро, похмуро, обшарпанно, непривітно і відверто злі, неприязнені, та ще й суржикомовні, люди. Не знаю навіть, що було останнью каплею - сіре брудне місто чи люди. По-моєму наше місто таке як і наші люди, а люди точно як і місто. От таке замкнене коло. В Львові йдеш по вулицям, на тебе дивляться, бачать що ти нетутешній, і посміхаються, питають чи не ми не заблукали, коли ми спитали як пройти до телевежі (Бестія вибач, але я зараз не згадаю як ви той парк називаєте))) Там ще такая височезна гора, на яку я захекалась видряпуватись))), то нас ледве не під ручку провели. А спробуй у нас запитати що небудь! 4 людини із 5 глянуть вовком і буркнуть "Я не знаю...", навіть якщо ти запитаєш "А як добратись до центру міста?". Тому знаєш, після Львову я до божевілля хочу кудись видряпатись, хоча літом у нас місто досить і досить миле:)
З.І. Київ після Львову втратив навіть той шарм, що залишався))) (Просто я з Черкасс цілеспрямованно виїзджала тільки в Київ і спочатку була дуже ним зачарованна)) Потім один раз приїхала в Київ, опинилась там сама, ледь не заблукала, прониклась атмосферою...і місто мені різко розподобалось.
12.03.2010 в 16:31

Дитинча то називається Високий Замок)))) Ще там ліс є Кайзервальт)
У нас теж в зп. є пляжі ще там щось в центрі...але все одно відчуття сірості скрізь. Ждине що релаьно радує, то хориця .Там дуже класно. Там природа і повітря набагато чистіше. Але то все, щ оу нас є...І це дуже, дуже сумно.
Краще Львова для мене немає міста. Якби я не любила крим, але ні, Львів оце енергетично моя домівка і я таки досягну свог оі поїду туди. Я хочу жити в місті де люди спарвді, хоча б в більшості, привітні .Де мова українська. Де вулиці чисті ( в порівнянні з нашими) де є культура ( в порівнянні з нашою))) і де є історія в будинках вулицях ,всьому що є довкола.
Мої львівяни теж не зовсім розуміють ,щ оя найшла у львові. Прсот овсі хто виріс там не зможуть відчути те що відчуваєм ми ті хто приїжджає. Вони звикли до краси і овна не дивує .А я звикла д осірості. І без львівської краси вже не можу жит ив тій сірості)
12.03.2010 в 18:21

Судьба паладина — стрела, пущенная через дождевой лес. На пути к цели она срывает с ветвей тысячи капель, которые все равно упали бы на землю, но не сразу и не сейчас. Стоящие же на земле удивляются беспричинности ливня.
Анянка не знаю замок чи ні, але гора там була величезна, на вулиці було жарко і врятувало мене тоді лише пляшка авторського пива))))) Взагалі от такі містечка, де постійно треба бігати вверх-вниз, дуже стомлюють, бо для мене, жительки типового рівнинного міста, це незвично)))
Я хочу жити в місті де люди спарвді, хоча б в більшості, привітні -та й не кажи...просто якось дико, ніби одні і ті ж самі люди, але от такі різні насправді. Знаєш що мене найбільш вразило в Львові? Те що здоровенна куча статуй по місту - і всі вони чистенькі, не обгижені, не розмальовані і їм нічого не відбили...у нас в місті в першу б ніч таке або б вкрали (вкрали ж оно Русалочку з Соснівки...), або б розбили((
Де мова українська. - віриш, доки от в Черкассах жила - так звикла на суржику розмовляти, що приїхавши до Львову, чути навколо українську мову було дико!)) Проте за дві години я освоїлась, згадала дитинство (просто сім"я у нас українська і дитинство у мене було наповнене такою ото українською говіркою, та ще з всілякими дивними фразочками), і майже не відрізнялась від людей, що нас оточували))
і де є історія в будинках вулицях ,всьому що є довкола. - от це також дуже і дуже гарно видно: одне діло коли майже кожний будинок я особистість, і друге - коли всі будинки або сірі коробки з бетону, або клонованні будиночки з приватного сектору...
13.03.2010 в 02:04

Те що здоровенна куча статуй по місту - і всі вони чистенькі, не обгижені, не розмальовані і їм нічого не відбили...у нас в місті в першу б ніч таке або б вкрали оце що правда то правда)))а взимку скіки там було статуй зі сніга. і нічог оне розбили. у нас би теж рознесли б до чортів в першу ж ніч .А влітку квіти на ліхтарях .Та у нас би давно їх обідрали.
віриш, доки от в Черкассах жила - так звикла на суржику розмовляти, що приїхавши до Львову, чути навколо українську мову було дико!)) у мене гірше .у нас тут всі гаварят па русски. Капєц. а я як приїхала в вересні зі Львова - забила на все і стала говорити українською .ну оксяться на мене дико, здивован оі злобно. хай косяться. Ну бандерівка я)) хахаха)) ще ніхто не бив і то добре)))
А телевежа точно на високому замку. Я там не один раз була, тож можу гарантувати, що ти дерлась таки туди.
А мене доречи останінм разом вперло більше не авторське а медове пиво. Воно дуже смачне і дуже міцне)) воно таки релаьно мене вперло нє по дєцкі)))))))))
13.03.2010 в 16:09

Судьба паладина — стрела, пущенная через дождевой лес. На пути к цели она срывает с ветвей тысячи капель, которые все равно упали бы на землю, но не сразу и не сейчас. Стоящие же на земле удивляются беспричинности ливня.
а взимку скіки там було статуй зі сніга. і нічог оне розбили. у нас би теж рознесли б до чортів в першу ж ніч .А влітку квіти на ліхтарях .Та у нас би давно їх обідрали. - у нас виставка льодових скульптур проходила під охороною і то частину цих скульптур таки розтрощили. Про квіти на ліхтарях я промовчу -у нас це мохливо тільки біля магазинів квітів та біля однієї кафешки в центрі, і на ніч все заноситься. Мене більше шокував той факт, що у них там є клумби, і ці клумби ніхто не витоптав!!
у мене гірше .у нас тут всі гаварят па русски. Капєц. а я як приїхала в вересні зі Львова - забила на все і стала говорити українською - ну у нас ніхто не коситься на українську, якою хочеш - такою і розмовляй, хоть татарскою, аби лишень тебе народ розумів...проте суржик - така зараза, не помічаєш як і сам починаєш його вживати....
Я там не один раз була, тож можу гарантувати, що ти дерлась таки туди. - там іще якщо карабкатись, то добрі люди понамальовували риски с цифрами пройденних метрів на асфальту)))))
А мене доречи останінм разом вперло більше не авторське а медове пиво. Воно дуже смачне і дуже міцне)) воно таки релаьно мене вперло нє по дєцкі))))))))) - Сір, не спокушай)))) Я ж в Черкассах зараз, у нас тут нормальне пиво продають лише в двох магазинах хз де і в одному супермаркеті (де його в момент розгрібають), а ти мені тут про гарне медове пиво(( А взагалі ми тоді нічого не знали, нам що люди зі свіржа (львів"яни, познайомились з ними на джерелу) порекомендували - те ми і зробили)) Тільки оце до цих пір жалкую, що ми не змогли органну музику послухати....
13.03.2010 в 17:00

Тільки оце до цих пір жалкую, що ми не змогли органну музику послухати.... Наташка ну білн у тебе все попреде
у. Я он із Запоіржжя у львів катаюсь 24 години .Тобі ж набагато ближче). Тому сбирай гроші та і їздь у Львів хоч на декілкьа днів .Я он фрвлансінгом зайнялась. Скажу тоіб гарна справа. Не особилво напружуючись в день мінімум можна 50 грн заробити .Ось збираю на весну .що поїхати додому))))
Мене більше шокував той факт, що у них там є клумби, і ці клумби ніхто не витоптав!! мене теж .і клумби і фігури і ліхтарі. У нас би теж все розтрощили поламали.
та що казати ,у нас он в підїздах які закриваютсья на тсо ключяів можна побачит иквіти і то їх періодично ламають .а там в звичайних 9типоверхівкахвисят ьсобі ,їх ніхто не чепає. зелененькі живенькі, зашибісь корочє)))

Расширенная форма

Редактировать

Подписаться на новые комментарии
Получать уведомления о новых комментариях на E-mail